Wavetrac Differential 2015 Mustang EcoBoost / GT r=3.31/3.55/3.73

Kód: ST-56-309-165WK
Neohodnoceno
Značka: Wavetrac
47 998 Kč 39 668 Kč bez DPH
Skladem do 5-10 dní

Wavetrac samosvor 2015 Mustang EcoBoost / GT r=3.31/3.55/3.73

Detailní informace

Detailní popis produktu

Diferenciály Wavetrac jsou nejmodernější diferenciály se šikmým ozubením, které společnost Autotech Driveline navrhla, vyvinula a vyrábí v USA. Diferenciál Wavetrac je jediným diferenciálem s vychylováním točivého momentu na trhu s patentovanou technologií, která zmírňuje protáčení kol při stavu nezatíženého kola. Během podmínek nulového zatížení nápravy působí vačkové zařízení Wavetrac tak, že vytváří vnitřní zatížení a udržuje pohon na záběrovém kole, místo aby se chovalo jako otevřený diferenciál (a nikam nejelo!). Superpevná ozubená kola z legované oceli 9310 jsou uzavřena v tělesech z kalené oceli, která jsou spojena spojovacími prvky ARP. Na všechny diferenciály Wavetrac se vztahuje přenosná doživotní záruka.

Jednoduše řečeno - Wavetrac je jediný převodový diferenciál na trhu, který neztrácí veškerý pohon, když je jedna náprava nezatížená. Nápravy se odlehčují při agresivní jízdě, zatáčení na trati, extrémně kluzkém povrchu atd. Stává se to častěji, než si většina lidí uvědomuje.

Na tomto místě se nebudeme zabývat poměry vychýlení točivého momentu ani koncepcí fungování diferenciálů s vychýlením točivého momentu. Přejděme k tomu, jak Wavetrac ovlivňuje výkon:

Například máte běžný diferenciál (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.), jste na závodním okruhu na závodním dni a během zatáčení vaše vnitřní kolo narazí na obrubník. To je při jízdě na okruhu normální. Problém je v tom, že během krátkých okamžiků, kdy je vaše vnitřní kolo při odskakování přes obrubníky nezatížené, vaše druhé kolo nedostává pohon - nepřenáší výkon. Převodové diferenciály potřebují pro svou funkci zatížení na obou nápravách. Výsledkem na trati (nebo při agresivní jízdě) je, že normální převodový diferenciál dodává na záběrové kolo pouze přerušovaný výkon.

Nyní stejná trať s Wavetracem: patentované vačkové zařízení ve Wavetracu zabraňuje ztrátě pohonu, když je toto vnitřní kolo nezatížené. Zařízení je schopno generovat zatížení uvnitř diferenciálu (aby nahradilo ztracené zatížení, jakmile k němu dojde), které pak může být přeneseno na záběrové kolo - což ve výsledku zajistí konzistentnější dodávku výkonu v zatáčce. Díky tomu je vůz předvídatelnější a celkově rychlejší.

Další výhody:

Patentovaná deska z uhlíkových vláken pro pastorky. U všech ostatních převodovek LSD jsou pastorky umístěny na skříni, což znamená, že tření od 0 mil se liší od tření od 100 mil, čímž se snižuje účinnost po celou dobu životnosti diferenciálu. U převodovky Wavetrac je výkonnost shodná s předozadními deskami z uhlíkových vláken!

  • Patentovaný profil Wave eliminuje vliv téměř nulového a nulového zatížení na problémy s jízdními schopnostmi, které se vyskytují u všech ostatních převodovek typu ATB LSD.
  • V celém systému jsou použity šrouby ARP pro vynikající rychlejší spolehlivost.
  • Ozubená kola z oceli 9310 jsou provozována v předlitých nebo kovaných ocelových tělesech.
  • DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA - přenosná i při prodeji
  • Závodní, driftovací, pouliční!
  • Zlepšuje chlazení diferenciálu díky vylepšenému vedení oleje - skvělé pro okruhové stangy!
  • Snižuje "Launch shock" na poloosách. Skvělé pro drag stangy!
  • Vyrobeno a navrženo v USA

 

WAVETRAC: hladký je rychlý

Krása systému Wavetrac spočívá v tom, že se ideálně hodí pro vysoce výkonné silniční vozy, které se používají na okruzích. Je velmi pevný, a přitom transparentní pro řidiče i elektroniku kontroly trakce při běžné jízdě. Na okruhu nebo při ostrém silničním provozu poskytuje pohon obou kol bez problémů s ovladatelností, které způsobují tradiční spojkové diferenciály (u systému Wavetrac není tendence k tlačení/nedotáčivosti).

Wavetrac překonává ostatní diferenciály převodového typu, protože na rozdíl od nich neztrácí pohon, když je jedna náprava nezatížená (což se stává častěji, než byste si mysleli).

A konečně, jednou z nejvíce podceňovaných výhod diferenciálu Wavetrac je jeho plynulý přenos výkonu v blízkosti limitu. Jeho patentovaná konstrukce umožňuje velmi předvídatelné a plynulé přidávání výkonu, když ho nejvíce potřebujete - když je vše na hranici svých možností: na hranici trakce uprostřed zatáčky a pomocí plynu ji tam udržíte; nebo když vjíždíte do zatáčky trochu rozpálení, ale rychle se k ní vracíte, abyste udrželi výjezdovou rychlost...

Tyto situace jsou často subjektivní pro řidiče, ale jejich přínos je citelný. Díky systému Wavetrac budete rychlejší, protože vám umožní jet s jistotou. Plynulost je rychlá.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.