VMP Dual Fan Triple Pass Heat Exchanger for Mustang 05-18 GT + GT500 / 5.0L GT

Kód: ST-VMP-DF
Neohodnoceno
Značka: STEEDA
32 384 Kč 26 764 Kč bez DPH
více než 30 dní

VMP Dual Fan chladič s dvěma ventilátory pro Mustang 05-18 GT + GT500 / 5.0L GT

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nový výměník tepla VMP TRIPLE Pass-Dual Fan. Třikrát větší chladicí expozice a ještě VĚTŠÍ dvojice 11palcových ventilátorů, které vám pomohou udržet maximální výkon! Pro 07-14 Shelby GT500, 11-18 GT 5.0L a 05-10 GT 4.6L Ultimátní chlazení pro váš přeplňovaný Mustang GT znamená ultimátní výkon, když ho potřebujete.

Představujeme nový výměník tepla VMP TRIPLE Pass-Dual Fan. Třikrát větší chladicí expozice a ještě VĚTŠÍ dvojice 11palcových ventilátorů, které vám pomohou udržet maximální výkon!

Pro 07-14 Shelby GT500, 11-18 GT 5.0L a 05-10 GT 4.6L.

POZNÁMKA: Nádrž 3X NENÍ vhodná pro 2013-14 GT500. 

Zcela nové! VMP Heat Exchanger obsahuje dva 11" ventilátory a 13" vysoké jádro, největší v oboru. Navíc technologie TRIPLE PASS! Jedná se o dokonalé řešení chlazení za nejdostupnější cenu.

Tento výměník tepla jsme vyvinuli, abychom se vypořádali s náročnými podmínkami při jízdě s naším VMP TVS Supercharged Boss 302 Mustang na silniční trati. Díky testování na trati a dynamometrickému testování jsme zjistili, že náš výměník tepla udržuje dostatečně nízké teploty pro udržení konzistentního výkonu i během 20minutové vysokorychlostní jízdy na trati v brutálním floridském dni s teplotou 90 stupňů Celsia. Pod sériový nárazník jsme nacpali co největší jádro. Dva ventilátory pomáhají udržovat vzduch v pohybu nad jádrem při nízkých rychlostech, na semaforech a v odstavných pruzích. Ventilátory jsou nezbytnou součástí fungování většího výměníku tepla. Tři průchody vody tímto obrovským jádrem snižují teplotu, jak je to jen možné.

Při zvyšování plnicího tlaku nad 15 psi na vašem modelu 07-12 GT500 se jedná o nezbytnou modernizaci.

Model GT500 2013-2014 je vybaven nejlepším chladicím systémem, jaký kdy byl v Shelby z továrny vyroben, ale postrádá ventilátory pro chlazení při nízkých otáčkách na ulici a na okruhu. V situaci, kdy při závodech drag race sedíte v odstavných pruzích mezi jízdami, se kapalina mezichladiče jen více a více zahřívá. Spuštěním čerpadla a ventilátorů mezi jízdami můžete snadno zaznamenat pokles ET o 0,2 až 0,3. Naše tříprůchodová konstrukce také zajišťuje nižší hodnoty IAT než originální jednotka.

Váš přeplňovaný motor 5.0L bude fungovat mnohem lépe s chladnějšími teplotami sání, což je obzvláště důležité u motorů Coyote a Roadrunner 5.0L s vysokou kompresí při zvýšení tlaku o 10 psi a více.

Nižší teploty sání umožňují větší časování a vyšší výkon, konstrukce se dvěma ventilátory udržuje vzduch v pohybu po celou dobu pro dosažení co nejnižší teploty v každé situaci.

Rozhodli jsme se přemístit čerpadlo mezichladiče z mřížky, abychom získali větší průtok vzduchu k chladiči. Součástí dodávky je montážní držák čerpadla mezichladiče. Modely 13-14 Shelby GT500 již mají jiné uchycení čerpadla.

Vlastnosti výměníku tepla VMP:

  • Vhodné pro Shelby GT500 2007-2014
  • Vhodný pro Mustang GT 5.0L 2011-2018 s přeplňováním turbodmychadlem s nuceným oběhem.
  • Pasuje pro Mustang GT 4.6L 2005-2010 s přeplňováním turbodmychadlem.
  • Standardní výbava VMP TVS Stage 2 pro Mustang 5.0L
  • Funguje s přeplňovacími kompresory Whipple, Kenne Bell, Roush, Magnuson, Edelbrock.
  • Pracuje s mezichladiči vzduch-voda na odstředivých turbodmychadlech Vortech
  • Vysoce účinná konstrukce s trojitým průchodem chladí vodu třikrát, čímž se snižují teploty oproti jednoprůchodové konstrukci OEM.
  • Zvýšený výkon díky poklesu teploty sání ve srovnání se sériovým stavem
  • Svazek plug and play se připojuje k obvodu čerpadla mezichladiče a spouští relé ventilátoru.
  • Pokles teploty sání při otevřeném plynu díky lepšímu výkonu
  • Možnost ochlazování v odstavných pruzích spuštěním ventilátorů a čerpadla
  • Rychlejší ochlazení mezi jízdami na trati
  • Pomáhá předcházet zahřívání a detonaci v důsledku zvýšených teplot sání.
  • Přesunutí čerpadla mezichladiče z mřížky pro lepší proudění vzduchu
  • Jednoduchá instalace pomocí šroubů.
  • Zvyšuje kapacitu chladicí kapaliny

 

Zásobník 07-10 GT500 pojme 1 galon, náš HE a 3x nádrž to téměř zdvojnásobí. Pecí pájené jádro (žádné epoxidy) s krásně tigově svařenou konstrukcí nádrže. Dva 11" ventilátory zajišťují maximální proudění vzduchu při všech rychlostech vozidla. Každá jednotka je před odesláním podrobena tlakové zkoušce.

Výměník tepla je 13,25" vysoký, 28" široký a 2" tlustý. Rozměry nezahrnují ventilátory, montážní držáky ani vstupní/výstupní otvor.

Balení obsahuje:

  • Výměník tepla VMP se dvěma 11" ventilátory Spal.
  • Zapouzdřený svazek kabelů s dvojitým relé/zapouzdřenými dvojitými pojistkami - Plug and Play pro vaši aplikaci (vyberte při objednávce).
  • Montážní příslušenství pro výměník tepla
  • Montážní držák pro čerpadlo mezichladiče (kromě 13-14 GT500)
    POZNÁMKA: 4.6L '05-'10 GT POUŽÍVÁ SVAZEK DVOJITÝCH RELÉ 07-12 GT500

Instalace:

Instalace: 07-09 GT500: boční štíty chladiče by měly být odsunuty stranou. Doporučujeme otočit "křídla" a připnout je k vnitřní straně krytu nárazníku, aby se usnadnilo proudění vzduchu do výměníku tepla. Chladič posilovače řízení je těsný, ale bude sedět za ventilátory HE.

  • 2010 GT500: tento rok má pouze větší žebrovaný chladič posilovače řízení, měl by být odsunut a namontován nad HE.
  • 11-12 GT500: HE VMP se přímo montuje, u modelů 11+ nepřekáží žádný chladič posilovače řízení.
  • 11-12 5.0L vyžadují oříznutí spodního lemu nárazníku, aby se uvolnilo místo pro tento obrovský výměník tepla.
  • 13-18 5.0L VMP HE je přímo instalovatelný, protože tento nárazník je mnohem větší než GT500.
  • 13-14 GT500 VMP HE je přímo instalovatelný na běžné vozy a vozy s track-pakem, je nutné drobné oříznutí plastových štítů nad HE.

*V roce 2014 se z VMP HE stala tříprůchodová konstrukce, voda jde dovnitř na straně řidiče a ven na straně spolujezdce, Afco a starší modely VMP měly dvouprůchodovou konstrukci, a proto měly jiné vedení hadic.

*U všech modelů (kromě 13-14 GT500) je čerpadlo mezichladiče namontováno pod světlometem na straně řidiče pomocí dodávaného "Z držáku".

POZNÁMKA K KAPALINĚ: STOCK 07-12 GT500 pojme 4,0 qt kapaliny. Pro 3x nádrž VMP přidejte 2qt. Pro VMP Triple Pass přidejte přibližně 1,5qt. Pokud vyměňujete veškerou kapalinu, měli byste mít k dispozici 8qt. Možná ji nespotřebujete všechnu, ale bude to blízko.

steedaSpolečnost Steeda, založená v roce 1988, je lídrem v oblasti produktů a dílů pro Ford Mustang.

Nabízí široký sortiment založený na nejlepší kvalitě konstrukce a zpracování. STEEDA je považována za největší soukromou projekční a výrobní činnost pro FORD.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.